... Regulamin
Regulamin sklepu internetowego GTO Tuning
I. [Użytkownicy]
2. Stronami transakcji są KLIENT (użytkownik posiadający zdolność do czynności prawnych) i SPRZEDAJĄCY ( firma GTO Tuning Akcesoria Samochodowe, 67-100 Nowa Sól, ul. Hoża 21)
3. Każda osoba może dowolnie przeglądać informacje zawarte w sklepie, bez konieczności rejestracji się w nim i dokonywania zakupów.
II. [Rejestracja]
1. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest zalogowanie się (podanie swojego loginu i hasła) lub prawidłowe wypełnienie formularza z danymi osobowymi i adresowymi ( dla Klientów, którzy nie chcą posiadać w sklepie własnego konta).
2. Klient dokonujący zakupów zobligowany jest do wypełnienia wszytskich pól formularza oznaczonych jako obowiązkowe. Nie wypełnienie ich będzie uważane za odstąpienie od rejestracji i zakupu.
3. Sprzedający zaznacza, że zobowiązuje się do zachowania tajemnicy w zakesie wprowadzony danych, które wykorzystywane będą wyłącznie w celu realizacji zamówień i nie będą udostępnianie osobom trzecim.
III. [Oferta sklepu]
1. Sprzedający dokłada wszelkich starań, żeby oferta była rzetelna i aktualna.
2. Oferowane towary są najwyższej jakości i pochodzą od znanych i renomowanych producentów.
3. Przed dokonanie zakupu można zapoznać się z każdym produktem. Służą do tego opisy i zdjęcia umieszczone w kategoriach produktów i w karcie każdego produktu. Jeżeli opisy zawieraja zbyt mało informacji lub Klient ma jakieś pytania dotyczące zakupów, prosimy o kontakt.
IV. [Realizacja zmówień]
1. Podstawą do zawarcia transakcji w naszym sklepie jest zamówienie.
2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez cały rok.
3. Jeśli w koszyku znajdują się już wszystkie przedmioty, które Klient ma zamiar kupić, to aby złożyć zamówienie należy wcisnąć przycisk "DO KASY". Intuicyjny mechanizm sklepu przeprowadzi Klienta przez wszystkie fazy, począwszy od wyboru ilości towaru, formy dostawy, sposobu płatności, na wysłaniu zamówienia kończąc.
4. Zamówienia potwierdzane są pocztą elektroniczną (lub telefonicznie).
5. W przypadku braku możliwości uzyskania potwierdzenia, złożone zamówienie zostanie anulowane.
6. Sprzedający zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości tzn. bez podania adresu e-mail (lub numeru telefonu), pod którym będzie możliwe potwierdzenie zamówienia.
7. Zamówienia będą realizowane według kolejności zgłoszeń.
8. W przypadku wyboru przez Klienta jako metody zapłaty za zamówiony towar "Wpłaty na konto", towar jest wysyłany w następnym dniu roboczym po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. Wpłaty należy dokonać dopiero po zmianie statusu zamówienia na "Oczekiwanie na wpłatę".
9. Łączny czas realizacji zamówienia nie powinien przekraczać kilku dni roboczych, a który składa się czas realizacji zamówienia przez sklep i czas dostarczenia przesyłki przez pocztę lub firmę kurierską. Istnieją jednak pozycje, których dostępność w danym momencie jest ograniczona. W każdym przypadku okres realizacji zamówienia nie może przekroczyć dwudziestu jeden dni.
10. Jeżeli przesyłka nie dotrze do Klienta mimo przyjęcia zamówienia i potwierdzenia go, prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny.
V. [Warunki płatności]
1. Wpłata na konto Sprzedającego (przelew indywidualny)
mbank, nr rachuntku: 15 1140 2004 0000 3102 7415 1920
Na druku wpłaty/polecenia przelewu, w polu "tytułem" należy podać imię i nazwisko zamawiającego.
2. Wpłata na konto poprzez usługę "płatności.24"
3. Brak wpłaty w ciągu 7 dni roboczych od zmiany statusu jest równoznaczne z alnulowaniem zamówienia.
2. Wysyłka za pobraniem ( Klient płaci za towar przy odbiorze przesyłki).
VI. [Ceny i koszty]
1. Wszystkie ceny towarów, które znajdują się w ofercie sklepu, wyrażone w polskich złotych, są cenami brutto i zawierają podatek VAT. 2. Spzredający zastrzega sobie prawo wycofania z oferty sklepu poszczególnych pozycji oraz zmainy cen bez podania przyczyn.
3. Ceną wiążącą jest cena uzyskana podczas sprzedaży.
4. Cena towaru nie uwzględnia kosztów dostawy zamówienia i pobrania, które pokrywa Klient.
VII. [Gwarancja satysfakcji]
1. Z zakupionego towaru Klient może zrezygnować bez podania przyczyny lub wymienić na inny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.
2. Zwracany towar nie może być uszkodzony, otwarty (jeśli posiada oryginalne opakowanie), używany lub niekompletny.
3. Sprzedający gwarantuje zwrot pieniędzy w wysokości ceny towaru (zwrotowi nie podlegają koszty przesyłki).
4. Sprzedający przekazuję peiniądze na wskazane przez Klienta konto bankowe.
5. Sprzedający nie przyjmuje paczek płatnych za pobraniem pocztowym.
VIII. [Reklamacje]
1. Sprzedający dokłada wszelkich starań, aby zamówione towary dotarły do Klienta w idealnym stanie.
2. Po otrzymaniu przesyłki należy rozpakować ją w obecności doręczyciela i w razie stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych produktu powstałych w czasie transportu, sporządzić protokół podpisany przez Klienta i doręczyciela. Tylko w tym przypadku uznajemy reklamację z tytułu wad powstałych w czasie transportu.
3. Jeżeli Klient stwierdzi inne wady w produkcie, prosimy o odesłanie go do Sprzedającego zwykłą przesyłką pocztową z opisem wady. Koszty przesyłki poniesione przez Klienta zostaną zwrócone na wskazane konto bankowe.
4. Po przyjęciu reklamacji, towar zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a jeżeli będzie to niemożliwe, Klientowi zostaną zwrócone pieniądze.
IX. [Wyłączenie odpowiedzialności]
1. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za sposób w jaki Klienci korzystają ze sklepu ani za jakiekolwiek wynikłe z tego skutki, a w szczególności za szkody poniesione przez Klienta na skutek posłużenia się przez osoby trzecie jego identyfikatorem lub hasłem, wadliwe działanie sieci telekomunikacyjnej, nieprawidłowe działanie lub brak działania oprogramowania, niepoprawne przetworzenie danych przez systemy komuterowe.
2. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za udostępnienie hasła lub jakichkolwiek innych informacji identyfikujących Klienta względem Sprzedającego, włacznie z treścia wiadomości przekazanych przez Klienta lub przez niego odebranych, osobom upoważnionym na podstawie właściwych pzrepisów prawa.
3. Sprzedający zastrzega sobie prawo do czasowego uniemożliwiania dostępu do sklepu z powodów techniczno-organizacyjnych lub do całkowitego zaprzestania działalności, bez odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody wynikłe z tego tytułu.
X. [Postanowienia końcowe]
1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się właściwe przepisy kodeksu cywilnego oraz innych ustaw, w szczególności ustawy o ochronie praw konsumentów i ustawy o ochonie danych osobowych.
2. Ewentualne spory wynikłe w związku z realizacją transakcji w sklepie internetowym, storny rozstrzygać bedą na drodze porozumienia. W przypadku braku porozumienia rozstrzygnięcie sporu zostanie oddane sądowi właściwemu dla siedziby Sprzedającego.
3. Sprzedający zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu. Zmainy wchodzą w życie po opublikowaniu ich na niniejszej stronie internetowej, w zakresie w jakim jest to dopuszczalne przez obowiązujące przepisy
W przypadku jakichkolwiek niejasności bądź wątpliwości, prosimy o kontakt.
„Każdy klient kupując przedmiot w sklepie internetowym www.superfura24.pl wyraża zgodę na przekazanie swojego adresu e - mail do Ceneo SA z siedzibą we Wrocławiu oraz na przetwarzanie przez Sklep oraz Ceneo SA swoich danych osobowych,
w celu wypełnienia ankiety z opinią o dokonanej transakcji w Sklepie zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 ).”